Brev:
Evt 4 graviditet?
14. april 2007
Alder:
7 mdr.
Evt 4 graviditet?
Kære Helen,
Tak for en god brevkasse:-)
Vi har 3 skønne børn (en pige på næsten 5, en dreng på 3 og en pige på 7 måneder). Vi går dog og overvejer barn nummer 4!!!
Mit problem er, at jeg er angst for om alt nu forløber fint. Skal vi stoppe med 3 raske og dejlige graviditeter og børn eller skal vi kaste os ud i endnu et vidunder? Vi har overskud, råd og lyst, men går alt nu godt?
Jeg er lige fyldt 33 år og realistisk bliver jeg 34 år når jeg evt. bliver gravid.
Sidste barn var meget stort 4.650 gram og jeg havde meget fostervand (min uerfarne men søde jordmoder fablende noget om evt. sukkersyge????) Hvad betyder det og kan man teste nu om jeg har haft graviditets sykkersyge?
Jeg er ret slank 58 kilo og 176 høj, men har alle 3 gange taget 20 kilo på. Spiser meget sundt (masser af grønt, fisk, fibre og næsten ingen sødt). Tænk hvis det næste vejer 6 kilo?
Har læst at store børn har stor risiko for diverse skavanker eller dødsfødsler. Jeg er heller ikke meget for at gå på slankekur under en evt. graviditet.
Tør vi?
Kærlig Hilsen
Julie
PS. Min datter er 7 måneder, men kan ikke sidde selv ?
PPS. Jeg ammer om natten, men har stadig ikke fået min menses er det normalt? Har testet at jeg ikke er gravid:-)