Brev:
Nygravid og frustreret
9. april 2007
Alder:
0 mdr.
Nygravid og frustreret
Hej Helen
Jeg er urolig og glad på samme tid. Jeg har fundet ud af at jeg er gravid (uplanlagt) - er gået en uge over tid - og vupti - så var der to streger på testen.
Brysterne spænder og det gør det også i ligamenterne, kan jeg mærke. Om morgenen har jeg menstruationslignende smerter - som hurtigt går over.
Har det dejligt ellers...
Jeg vidste ikke, jeg var gravid inden - og har fået et par glas vin om aftenen til maden og sidste uge fik jeg en del alkohol også! Jeg er nervøs for om jeg måske har et dødt foster i maven - eller tror du, det har klaret strabadserne?Kan man sige noget om der er evt er sket skader?
Jeg har netop taget en test igen, der tydeligt viser to streger igen - vi vil gerne dele nyheden med vore forældre, men ved snart ikke om vi tør?
Jeg må være på vej ind i min 6. uge fra 1. mensdag.
Er det dumt at indvie folk? Kan en scannning på nuværende tidspunkt vise noget?
Håber virkelig alt er ok.
HVIS det nu var, at fosteret er dødt, vil det så ikke blive udstødt, eller på anden måde få kroppen til at reagere?
Mange smil
fra
mig...