Brev:
Ægløsningstid
19. marts 2007
Alder:
0 mdr.
Ægløsningstid
Hej Helen
Jeg har prøvet på at blive gravid i 8 måneder og er ved at være godt utålmodig. Jeg har regelmæssig ægløsning, men i starten var tiden fra ægløsningsstart til mens på 14 dage, hvor den så faldt helt ned til 6 dage for at være på ni dage nu. Det er så det jeg er nervøs for.
Har læst at hvis man har 10 eller mindre dage der i mellem har ægget svært ved at nå at sætte sig fast og man havde sværere ved at blive gravid. Er det korrekt og hvad gør jeg så?
Ønsker mig så højt at blive gravid men er ved at være bange for at jeg ikke kan, bliver så ked og skuffet hver gang.
Med Venlig Hilsen IM