Brev:
Antidepressiv og graviditet??
15. marts 2007
Alder:
0 mdr.
Antidepressiv og graviditet??
Hej Helen
Jeg er på antidepressivt medicin der hedder citalopram og får 40mg hverdag. Min kæreste og jeg vil meget gerne have et barn..
Mit spørgsmål er så: Skader det barnet med det medicin jeg får? Forringer det vores chancer for at få et barn? Jeg tager ikke andet medicin..
Kærlig hilsen A