Brev:
Gravid og røde knopper
14. marts 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid og røde knopper
Hej Helen
Jeg er gravid i 19. uge. I morges, da jeg stod ud af badet, opdagede jeg, at jeg har fået en masse bittesmå røde knopper på maven og på indersiden af underarmene. Det klør en smule, men ikke mere, end hvad jeg kan holde ud. Bør jeg kontakte min læge?
Så vil jeg iøvrigt gerne vide, hvor meget det cirka er "normalt" at have taget på, på nuværende tidspunkt i graviditeten? I sidste uge har jeg taget 3,5 kg på, men da jeg vejede mig imorges, have jeg lige pludselig taget 6 kg på ialt. Det virkede lidt voldsomt. Jeg var normalvægtig inden graviditeten.....
Med venlig hilsen
Den undrende