Brev:
12. uge
6. marts 2007
Alder:
0 mdr.
12. uge
Hej Helen
Jeg er nu i 12. uge og min mave er allerede begyndt at blive rund :o)
Er det normalt man er en smule øm i maven? Det føles lidt som meget svage menstruationssmerter, ikke noget generende.. Men det kan da mærkes. Jeg har kun kunne mærke det de sidste 3 dages tid..
Venlig hilsen
J