Brev:
Gravid....Ja vist nok
22. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid....Ja vist nok
Hej Helen,
Så er den vist god nok Alfred skal være storebror til okt. Jeg har ihvertfald lige testet positiv. Har godt nok ikke fået det bekræftet hos lægen endnu.
Nu er mit spørgsmål: Hvordan skåner jeg min krop bedst. Alfred er jo vild med at blive båret rundt og det skal jeg jo nok passe lidt på med eller?
Og hvordan kan vi med tiden forberede ham på at der kommer en lille ny? Han skal være fætter en måneds tid før jeg har termin så måske kunne vi bruge det som eksempel.
Og er det god ide at tage ham til skanningerne eller vil det bare forvirret ham?
Ja der er allerede 1000 spørgsmål der kører rundt i hovedet