Brev:
Gravid i uge 8
21. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 8
Jeg har simpelhen ondt i maven, det er smerter som ligner menstruations smerter. Kan det godt forekomme i uge 8.
Hvor stort er mit barn nu?
Jeg er meget svimmel om morgenen og er lige ved at besvime når jeg står op for at gå i bad. Er det normalt og hvad kan jeg gøre for det?
Hvornår skal man til sit første tjek hos jordmoderen?
Hvor kan man få taget en 3d/4d scanning henne i Nordjylland nærmere betegnet Aalborg eller Hjørring eller Brønderslev. og hvornår er det bedst og få taget sådan en.
Venlig Hilsen
Mette