Brev:
Lægetid
8. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Lægetid
Hej Helen
Jeg skrev for et par dage siden om min positive test. Jeg har i mellemtiden været ved lægen for at få det bekræftet med endnu en positiv test. Det var bare sekretæren der ordnede det, er det normalt?
Jeg fik først en tid ved lægen d. 12/3, og er nu i 5 uge. Er det normalt at der går så lang tid inden den første kontakt med lægen?
Jeg har kigget brevkassen lidt igennem ang. brunligt udflåd. Er det normalt? Det er næsten ingenting men blot lidt brunt på toiletpapiret...
Du har skrevet tidligere at man bør kontakte lægen hvis det fortsætter? Det skal lige tilføjes at det ikke er på denne tid jeg normalt ville have min menstruation.
På forhånd tak for hjælpen.
Knus Mette