Brev:
Positiv test
5. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Positiv test
Hej Helen
Har lige taget en test og den var positiv! Er så glad men kan samtidig ikke forstå at vi skal have en baby...
Min sidste mens. første dag var d. 6 jan. Jeg kan ikke helt beregne hvor langt jeg er henne. Skal man regne fra den dag eller fra undfangelsesdagen?
Jeg spiser en almindelig vitamin pille samt ekstra folinsyre. Er det bedre at skifte til en gravid-vitaminpille der indeholder alt hvad man har brug for?
Glæder mig til at høre fra dig.
Knus Mette