Brev:
Graviditets tegn
30. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Graviditets tegn
Hejsa
Jeg har et par spørgsmål! Jeg er mor til August på snart 2 år, da jeg ventede ham, havde jeg alle de tegn som indikerer en graviditet! Jeg tror at jeg er gravid igen, testen er positiv og jeg har ikke fået mens.. Men jeg mangler desværre alle de tegn som var der dengang jeg ventede mig første gang..
Jeg er ikke vist ikke så langt henne, min sidste mens. første dag var den 31 december 2006..
Hvornår ville man normalt begynde at mærke disse tegn! Jeg spørger fordi vi tabte et barn i 11 uge, inden jeg blev gravid med August!
Kan man få en tidlig scanning, og i hvilke uge!
Håber at du kan give mig lidt ro i sjælen..
Hilsen Henriette