Brev:
Bør man mærke liv i 19. uge?
16. december 2003
Alder:
0 mdr.
Bør man mærke liv i 19. uge?
Hej NetSundhedsplejerske
Jeg er gravid i 19. uge - og jeg er lidt bekymret... jeg synes jeg læser og hører alle vegne at nu skulle der være regelmæssige fosterbevægelser? Jeg har mærket meget små bevægelser og "rumsteren", men ikke den sidste uges tid...er det normalt?
Med venlig hilsen
Line