Brev:
Positiv graviditetstest - jubii!
1. december 2006
Alder:
0 mdr.
Positiv graviditetstest - jubii!
Hej Helen
Igår aftes og imorges tog jeg en graviditetstest, begge var positive - jubii! Derfor ringede jeg til lægen, som havde lang ventetid, men sekretæren sagde, at jeg bare kunne komme ned mandag med en urinprøve, og så kan hun teste den og regne ud, hvor langt henne, jeg er. Jeg skal bare vide, hvornår min sidste menstruation begyndte. Det er så her, at mit spørgsmål kommer ind, for det er jeg nemlig i tvivl om.
Siden jeg stoppede med p-piller omkring 1. august, er min menstruation kommet regelmæssigt søndag med fire ugers mellemrum. Men sidste gang havde jeg blot lidt brunligt udflåd om søndagen og mandagen, hvorfor jeg først troede, at jeg var måske var gravid. Der kom først rigtig blod tirsdag, menstruationen varede ikke længere af den grund. Ville du sige, at menstruationen begyndte søndag eller tirsdag? Sekretæren sagde det var vigtigt, at jeg vidste det......
Hvornår i graviditeten, skal man iøvrigt begynde at tænke på ikke at løfte for meget?
Med venlig hilsen
"Den Glade Pige"