Brev:
Testen var uden tvivl negativ, men jeg kan være gravid alligevel?
30. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Hej Helen
Jeg skulle have haft min menstruation igår, søndag, og tog derfor en graviditetstest i formiddags, da den ikke er kommet. Testen var uden tvivl negativ. Jeg har læst i andre lignende spørgsmål, at det ikke er hos alle, at graviditetshormonet er højt nok med det samme til at vise et positivt resultat dagen efter.
I fredags og hele weekend har jeg været rimelig øm i venstre armhule, men det er næsten gået over. Samtidig synes jeg, at mine brystvorter er blevet mere mørke og når jeg klemmer om dem, kan jeg presse en hvid dråbe ud af dem. Det har jeg aldrig kunnet før, men er det et tegn på graviditet?
Venlig hilsen
Den Håbefulde