Brev:
Gravid i uge 37
30. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 37
Hej
Jeg er gravid i uge 37 og min jordmor har sagt jeg gerne må prøve ved egen hjælp at sætten den igang, da barnet vejer over 3200 g nu.
Jeg ved bare ikke, hvordan man kan sætten den igang af sig selv, er der nogle råd til, hvordan jeg kan gøre det?
Jeg har prøvet at gå lange tur og gøre rent herhjemme så jeg hele tiden holder mig igang, men intet sker men vil godt ha sat den igang så hurtig som mulig.
Venlig hilsen Line