Brev:
Sove i nymalet værelse
24. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Sove i nymalet værelse
Hej Helen
Først vil jeg sige mange tak for dit svar på mit sidste spørgsmål.
Min kæreste og jeg skal overnatte hos hans forældre i weekenden. De har lige malet alle værelser i huset.
De blev færdige med at male igår og vi skal sove der på lørdag, vil du sige det er helt ok?
På forhånd tak.
Mange hilsner fra Christina og lille prinsen (26+2) :-)