Brev:
Regelmæssig ægløsning?
23. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Regelmæssig ægløsning?
Hejsa
Har skrevet før - det var mig med "gravid eller hormonelle forstyrrelser". Det viste sig at være hormonelle forstyrrelser, da min menses kom 3 uger senere end den plejer- øv øv... Jeg fik den 15 september, og regnede derfra til min næste ægløsning (ca. d 29 september - 5 oktober, hvor vi havde samleje 4 gange i denne uge)
Da min menses havde været uregelmæssig pga p-pille stop kunne jeg jo ikke vide med sikkerhed, at dette var mit præcise ægløsnings tidspunkt.. også denne gang spillede min krop mig et puds med ømme bryster, murren i maven og ondt i lænden osv. Da jeg grundet p-pillerne aldrig har haft disse symptomer op til min menses før. Det må have været menses symptomer, da jeg fik det d 18 oktober...
Mit spørgsmål til dig er så:
Da menses ikke var særlig meget forsinket denne gang, kan jeg så ikke regne med den er rimelig regelmæssig fra nu af - altså med hensyn til ægløsning osv??
Synes det er utrolig at min krop begynder at få disse symptomer op til menses som jeg aldrig har haft før, da jeg tog p-piller - er dette normalt??
Ved godt vi ikke har prøvet mere end 4 måneder, men har nu 2 gange været helt sikker på den var der...
Tusind tak for en god brevkasse -
Med venlig hilsen mig