Brev:
Vitaminer under graviditet
22. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Vitaminer under graviditet
Hej Helen
Jeg går nu ind i min 13 graviditetsuge og har indtil nu spist Folsyre.
Jeg har en brochure, hvor der står det er en god ide at spise folsyre indtil 12 uger ind i graviditeten. I følge brochuren skal jeg også spise et jerntilskud når jeg når til 20 graviditetsuge.
Mit spørgsmål er nu hvad jeg skal spise af vitaminer fra 12 til 20 graviditetsuge? Jeg har stadig nogle folsyre tabletter - skal jeg bare fortsætte med at spise dem? (tabletterne er af mærket gravitamin, som også indeholder andre vitaminer end folsyre).
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen Karina