Brev:
Allergipiller under graviditet
9. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Allergipiller under graviditet
Hej
Min kæreste og jeg er blevet gravide.. Men jeg har allergi (bruger allergipiller hverdag). Skal jeg stoppe helt med dem eller er der nogen bestemte jeg kan tage?
Har ikk taget nogen siden jeg opdagede at jeg var gravid, som er godt 1 uge siden.
Og hvilket vitaminer og mineraler skal jeg tage?
På forhånd tak
Helle