Brev:
Gravid i uge 32+3
3. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 32+3
Hej
Jeg er som skrevet gravid i uge 32+3 og det min 2. graviditet.
Jeg har et spørgsmål og det er: Jeg har meget ondt i underlivet, nogen gange har jeg problemer med at gå 200 m uden jeg må stoppe op pga smerter og andre gange kan jeg ikke stå op mere end et par min. af gangen. Og jeg synes endelig det er et ret stort problem, så jeg ville høre - er der noget jeg kan gøre for at smerterne aftager lidt?
På forhånd tak.
Hilsen Line