Brev:
Plukveer og side-stik
28. september 2006
Alder:
0 mdr.
Plukveer og side-stik
Hej Helen
Jeg er gravid i 23.uge og var for 1,5 uge siden hos lægen, da jeg oplevede plukveer 3-4 gange om dagen. Hun trykkede på maven og alt virkede fint og der var intet i urinprøven hun tog, så det var dejligt.
Nu har jeg så de sidste 4-5 dage har jeg så oplevet, at få "side-stik" i højre side af underlivet, både når jeg går og cykler. Samtidig er plukveerne tiltaget, til ca. 10 om dagen.
Er det normalt?
På forhånd tak.
Kærlig hilsen Christina