Brev:
Ikke gravid
25. september 2006
Alder:
0 mdr.
Ikke gravid
Hej
Jeg fik min menstruation onsdag i sidste uge, så det passer lige nøjagtig med 21 dag, som jeg skrev til dig i det sidste brev.
Min menses sluttede om lørdagen, så er det jeg vil spørge om hvornår jeg har ægløsning, når nu jeg har menses hver 21 dag.
Vil du lige skrive til os, hvornår der er størst chance for at jeg kan blive gravid, vi vil så gerne.
Hilsen Mette