Brev:
Gravid og mælk fra brysterne
18. september 2006
Alder:
0 mdr.
Gravid og mælk fra brysterne
Hej
Jeg er gravid i 28 uge, og oplevede her i weekenden der løb noget næsten klart væske ud af brysterne. De er allerede på nuværende tidspunkt vokset meget, og går ud fra det er en slags mælk der kommer ud, men vil lige være sikker på det er normalt.
Jeg har så også haft en lettere blødning. Meget lidt, men helt klart blod. Det er stoppet igen, men man bliver jo lidt nervøs. Jeg er delvist sygemeldt fra arbejdet pga kraftige plukveer, men vil blive sendt hjem af egen læge, hvis det bliver værre. De kan gøre ondt, men ikke kraftigt, og forsvinder så snart jeg slapper af.
Kærlig hilsen Sille