Brev:
Menstruationssmerter uden menstruation
11. september 2006
Alder:
0 mdr.
Menstruationssmerter uden menstruation
Hej Helen
Jeg oplever at have menstruationssmerter uden at få menstruation. Jeg mener at have læst i en af dine tidligere besvarelser at dette kunne være symptom på graviditet.
Herudover får jeg også meget kvalme, når jeg spiser eller laver noget hårdt fysisk arbejde, samt en stikken/trykken i maven. Desuden er jeg meget øm i lænden, og min afføring er blevet meget uregelmæssig, og "sparsom".
Min sidste menstruations første dag var den 8. aug. 2006. Jeg tog en ægløsningstest 14 dage efter og den var positiv. Så jeg har altså haft ægløsning til tiden. I den forbindelse havde vi selvfølgelig samleje.
Jeg stoppede med p-piller i februar 2006 og har gået nogle måneder uden menstruation, men nu var den blevet regelmæssig og jeg kunne regne med at den kom den 8. i en måned
Jeg har dog imidlertid ikke fået menstruation i denne måned, som skulle være kommet fredag den 8. sept, selvom jeg som før nævnt har haft smerterne i hele ugen optil. Jeg tog lørdag den 9. sept en graviditetstest som viste negativ.
Er det så det, eller skal jeg tage en test igen? Hvor tidligt er det normalt at det kan ses på testen?
Vi håber virkelig på at det er lykkes for os denne gang.
Glæder mig til at høre fra dig..