Brev:
Scanning - Jerntilskud
6. september 2006
Alder:
0 mdr.
Scanning - Jerntilskud
Hej Helen
Så er jeg på vej ind i 12 uge, og jeg skal til nakkefoldsscanning i næste uge, så glæder mig til at jeg er på den anden side af det.
Sidst jeg skrev havde jeg ikke kvalme etc. men ved ikke om det er nemesis, men nu skal jeg love for at kvalmen og utilpasheden har sat ind. Jeg fik i uge 9 en tidlig scanning hos en privat klinik, fandt dem på nettet www.scanningsjordemoderen.dk det var rigtig godt for mig, for så faldt der ligesom ro over mig, da jeg så den lille "spunk" og hjerteslagene, det var helt vildt.
Nu læser jeg jo en del bøger, og har lige set et sted at der står at jeg allerede skal tage jern tilskud nu, troede at det var fra uge 20?
Nok herfra...
Knus Tina