Brev:
Er det normalt at man bare kan have det fint i de første 12 uger?
22. august 2006
Alder:
0 mdr.
Hej Helen
Jamen det hele kører jo for mig sådan set, lige nu er jeg i uge 9, dvs. 8 uger og 3 dage, og der er bestilt tid til nakkefoldsscanning, og vandrejournalen er skrevet. Men det er bare lige sådan at jeg ikke rigtig kan mærke at jeg er gravid.....
Altså jeg har da kvalme ind i mellem, og mine bryster spænder da også, men det er da så vist også det, men når jeg så læser alverdens bøger så står der at "enten mærker du intet, og det går først op for dig, at du er gravid, når du ser scanningen i uge 12" Eller så mærker man alt, som kvalme, opkast og div.
ER DET NORMALT at man bare kan have det fint i de første 12 uger? Har desværre fået blærebetændelse, og fået sulfa, men lægen sagde at penicillinen ikke var skadelig for barnet, det kan jeg vel godt stole på?
Kan man hos privat læge få en scanning allerede nu, eller skal jeg bare slå koldt vand i blodet, for nogle gange kan jeg slet ikke forstå, at der er en lille en inde i mig?
Nå jeg bekymrer mig vel også for meget, men der er mange tanker der flyver rundt i hovedet på mig lige nu....
Knus Tina