Brev:
Svimmel og kvalme
7. august 2006
Alder:
0 mdr.
Svimmel og kvalme
Hej
Jeg er nu i 21 uge, og havde de første 13 uger meget kvalme og svimmelhed. Det var stort set hele døgnet, men det forsvandt stort set fra den ene dag til den anden i uge 13. Har ikke haft kvalme i godt 5 uger, men har nu oplevet et par gange at det er kommet igen.
Det varer ca 1 - 1½ dag men går så over igen. Der kan så gå en uge mellem det så kommer igen. Det er så kvalme der varer hele dagen, og uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få det væk.
Nu er det så jeg vil høre om det er normalt, og noget man kan opleve hele vejen gennem graviditeten.