Brev:
Håber at jeg er gravid!
25. juli 2006
Alder:
0 mdr.
Håber at jeg er gravid!
Hej Helen
Så skete det, håber jeg i alle tilfælde. Tog test i morges og der var klart og tydeligt 2 streger og her til aften igen 2 streger... Jubii, det var italiensturen... hi hi.
Nu er det så at jeg vil høre dig om hvad jeg skal tage af kosttilskud.
Jeg tager en 1 multivitamin med 200 mg folsyre, og 2 B vitaminer med 200 mg folsyre (tager dem fordi jeg tidligere har været meget svimmel) Men så siger damen på apoteket at jeg skal passe på ikke at tage for meget A og D vitamin.
Skal jeg bare tage de der Gravitamin?
Og hvad med kosten, er der en god bog man måske kan købe?
Er såååå glad, det er kun 2 mdr. siden jeg stoppede med P-Piller, så det kan lade sig gøre....
Stort knus
Tina