Brev:
Menstruation og gravid
22. juni 2006
Alder:
0 mdr.
Menstruation og gravid
Hej igen
Så er jeg stoppet med mine P-piller og jeg fik d. første mens d. 21/5-06 osv. Nu er det bare sådan at jeg ikke har fået den siden, og er nu nervøs over at den udebliver, så mit spørgsmål går egentlig ud på, hvornår man kan se om man er gravid - altså hvornår det vises på en test? Og hvis det ikke er tilfældet, er det så normalt at der går 100 år før du får din 2 mens efter stop med p-piller?
Har taget en test inden jeg skulle have termin altså på 20-25 dagen efter min første mens, men den var negativ. Kan du mon give mig nogle svar. Nu er det d. 22 Juni og derfor 33 dage siden d. 21 Maj.
Knus Tina