Brev:
P-pillestop
15. juni 2006
Alder:
0 mdr.
P-pillestop
Hej
Jeg sad lige og kiggede inde på denne side og fandt dine svar ret reelle - det kan jeg godt lide.
Min kæreste og jeg - begge 29 år - er kun lige startet på projekt baby. Vi er skam indstillet på de der 2 år som det nu kan tage og prøver at tage den med ro i vores tanker men har en fast aftale på lagenet hver anden dag.
Jeg stoppede med at tage mine p-piller den 1. juni, og det var midt i en p-pille periode. Jeg fik min mens den 3. juni til ca 6. juni. Herfra begyndte vi at dyrke vores regelmæssige sex. Det sådan nu at jeg den 13. juni begyndte at observere at mine forholdsvist små bryster havde fået en anden volumen, og den 14. var de lidt ømme (havde ikke befølt dem overdrevet) plus at jeg pludselig fik kvalme i forskellige situationer (mad, i Brugsen osv) Da jeg var på toilet den 14 kunne jeg også observere noget brunt udflåd i en nærmest vingummiagtig/sejt konsistens efter tørring. Jeg havde/har også menseslignende smerter. I dag er mine bryster bare "store". I morges var der også lidt mere af denne sære cervikalmatrix. Generelt er jeg blevet mere træt og svimmel (er ikke syg) - men det kan selvfølgelig være varmen
Det kan da ikke passe at jeg allerede er gravid? Er det ægløsning? Eller hormonale forstyrrelser pga pille stop? Har aldrig før haft det sådan når jeg har - i mine 12 års forbrug af piller - holdt pause. Måske er det fordi jeg underbevidst ønsker mig en baby så meget.
Jeg er godt klar over at jeg selvfølgelig må væbne mig med tålmodighed.
Kærlig hilsen
Skorpionen