Brev:
Graviditetstest hvornår
9. maj 2006
Alder:
0 mdr.
Graviditetstest hvornår
Hej Helen
Jeg har et meget enkelt spørgsmål.
Hvor tidligt kan man tage en graviditetstest og regne med svaret? Altså hvor mange dage skal man være 'gået over tiden' før man kan teste?
Med venlig hilsen
HH