Brev:
Gravid og vandcyste
1. maj 2006
Alder:
0 mdr.
Gravid og vandcyste
Hej
Jeg har lige været til gynækologisk undersøgelse for at tjekke graviditet, da jeg tidligere har været udsat for spontan abort. Ved ultralydscanningen blev der fundet en vandcyste.
Mit spørgsmål er hvad man gør ved sådan en når man er gravid?
Er meget bange og synes ikke helt jeg kom derfra med svar på hvad der skal ske, men har fået en tid igen i næste uge. Er i 6 uge og er meget svimmel og har en del kvalme både dag og nat.
Hilsen, S