Brev:
Krampe i højre side, gravid?
1. februar 2006
Alder:
0 mdr.
Krampe i højre side, gravid?
Tak for en rigtig god side med god uddybende information. Jeg har et spørgsmål angående om jeg måske er gravid.
Jeg havde ægløsning omk. d. 21 og 22/1, og her var min kæreste og jeg sammen. Efterfølgende fik jeg ømme bryster og øget uro i underlivet. Den 28/1 fik jeg en pludselig krampe/stik i højre side, så stærkt at jeg lige måtte sidde ned.
Jeg tænker om dette kan være det tidspunkt et evt. æg har sat sig fast? Dagen efter var jeg øm i samme side. Nu har jeg skiftevis stikken i højre og venstre side, og meget ømme bryster. Er dette nogen reele tegn på graviditet?
Jeg tog en test igår d. 30/1 som var negativ. Jeg forventer min mens omk. d. 7/2. Håber det er nok information.
På forhånd tak!
Venligst Julie