Brev:
Gravid uden menstruation?
27. december 2005
Alder:
6 mdr.
Gravid uden menstruation?
Kære Helen
Vi har en datter på snart 6 mdr., jeg ammer stadig og har derfor ikke fået menstruation endnu.
Mit spørgsmål til dig er:
Hvor stor er chancen for at blive gravid nu?
- og hvor lang tid efter en evt. befrugtning vil en test kunne give korrekt svar?
Glæder mig til at høre fra dig.
Godt nytår :o)
Mange hilsner
Smillas mor