Brev:
Ægløsning og sædceller
28. december 2005
Alder:
0 mdr.
Ægløsning og sædceller
Kære Helen
Jeg har læst i din brevkasse og blev rigtig begejstret for den oprigtige og engagerede måde du besvarer dine spørgsmål og derfor vil jeg gerne være en del af dette forum!!!
Min dejlige kæreste og jeg har besluttet, at vi gerne vil være forældre og mit spørgsmål er i hvor mange dage omkring ægløsningen er det er muligt at blive gravid og hvor længe kan en sædcelle overleve?
På forhånd tak og kærlige hilsner fra os to.