Brev:
Motion under graviditet
8. december 2005
Alder:
0 mdr.
Motion under graviditet
Kære Helen.
Jeg er gravid i 15. uge med vores første barn og vil gerne høre, hvor 'vild' motion det er i orden at dyrke. Jeg har tænkt på at spille lidt badminton, ikke i en klub, men bare en aften om ugen i en time eller to med nogle venner. Det er jo ikke nogen vild sport med fysisk nærkontakt, som f.eks. hånd- og fodbold kan være, så jeg vil selv tro det er iorden med badminton, men jeg vil alligevel gerne lige have din mening også, da jeg jo så nødig vil skade barnet på nogen måde.
Jeg vil også gerne høre hvad din mening er om mavecreme. Jeg har set at Matas har noget der skulle være blødgørende osv. Jeg går ud fra at det er for at forhindre eller i hvert fald formindske strækmærker - er det rigtigt? Og tror du eller har du erfaringer med at det virker?
På forhånd tak for hjælpen.
Kærlig hilsen Maibrit