Brev:
Abortrisiko
30. september 2005
Alder:
0 mdr.
Abortrisiko
Kære Helen
1000 tak for det hurtige svar og for selve svaret - jeg blev over-lykkelig, da jeg læste de to første linier, hvor du bekræftede min graviditet.
Da det er første gang jeg er gravid, har jeg/vi jo selvfølgelig lyst til at fortælle det til hele verden, men det er også trælst, hvis det ulykkelige skulle ske, at jeg taber det og vi så skal til og fortælle dem alle dét også! Så nu vil jeg så gerne høre om du kan fortælle lidt om, hvor stor risiko der er for at jeg taber det. Og hvor lang tid, der er risiko for det. Jeg er jo ikke så langt henne. Jeg havde min sidste menstruations første dag d. 29/8-05.
Det er ikke fordi jeg går og tænker over det og tror jeg taber det, men jeg synes det vil være rigtig surt at have fortalt alle om graviditeten (hvilket vi jo gerne vil hurtigst muligt) og så skulle ud og fortælle at den ikke er mere, hvis det nu skulle ske. Eller synes du i det mindste det er bedst at vente til jeg har været ved lægen og er blevet undersøgt?
Jeg håber du kan hjælpe, da vi er super-lykkelige for nyheden!
Med venlig hilsen
Maibrit