Brev:
Gravid og uro i benene
9. august 2005
Alder:
0 mdr.
Gravid og uro i benene
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 14 med vores andet barn.
Jeg har en forfærdelig uro i mine ben særligt om aften, jeg går og står meget på mit arbejde hver dag, jeg havde også denne uro med mit første barn.
Hvorfor?
Og er der noget der kan tage det?
Håber du kan hjælpe mig;o)
Hilsen Rikke