Brev:
Graviditet og fjernelse af æggestok
2. juli 2005
Alder:
0 mdr.
Graviditet og fjernelse af æggestok
Hej Helen
Jeg er en pige på 29 år. Min kæreste og jeg har siden januar forsøgt at blive gravide, men det er ikke lykkedes endnu. Jeg har brugt ægløsningstests for øge chancerne for graviditet.
Selvom jeg har læst utallige steder, at det er meget normalt, at der går noget tid før, at det lykkes at blive gravid...så kan jeg ikke lade være med at tænke over, om nu alt er som det skal være.
For 8 år siden fik jeg fjernet den ene æggestok p.g.a. en cyste. Mit spørgsmål er så, om det mindsker chancerne for at blive gravid ?
Med venlig hilsen B