Brev:
Graviditet og fødsel
18. juni 2005
Alder:
0 mdr.
Graviditet og fødsel
Hej Helen
Håber du kan svare på dette, selvom det falder lidt udenfor dit område...
Jeg har fået kejsersnit for 2 år siden og er gravid igen med termin i august.
Mit spørgsmål er så, er jeg at betragte som førstegangsfødende eller andengangsfødende i forbindelse med selve fødslen (hvor længe fødslen f.eks. i gennemsnit tager, efterveer osv)? Jeg skal føde naturligt denne gang har jeg lige fundet ud af, og vil gerne forberede mig godt, da min mand højst sansynlig er på arbejde når fødslen går igang - han arbejder i et andet land og skal så hjem med flyveren.... (hjæælp) Min mor kommer heldigvis herned i god til for at tage sig af min søn, hvis fødslen går igang pludseligt...
Desuden vil jeg sige tak for dit råd vedr. min søns fremtidige vuggestue. Vi har valgt den lille vuggestue med 7 børn tæt ved vores nye bolig - den er super, de får lov at komme ud alle dage med godt vejr, kommer også på "tur" på biblioteket, på gård med dyr, de leger med rigtige grøntsager og har lov at blive snavsede - alt sammen lidt af et særsyn her sydpå :-)
Så den løsning er vi meget glade for...
Hej fra Iben