Brev:
Hoppen og moslen?
3. maj 2005
Alder:
22 mdr.
Hoppen og moslen?
Hejsa
Min datter er snart 22 mdr. - og jeg er gravid i 9. uge. Hvormeget kan maven holde til?
Vi mosler relativt ofte - på gulvet eller sofaen - og det sker at Line får sat sig lidt hårdt på maven. Klart at jeg prøver at tage hensyn, for det gør jo også ondt. - Men kan der ske noget? - Og hvor meget hensyn skal jeg tage til mig selv på det område på nuværende tidspunkt.
Jeg er godt klar over, at jeg skal passe mere på, når jeg kommer længere hen.... men det kommer jo også næsten af sig selv?!?
Nogle synspunkter/holdninger?
Kærlig hilsen
Pia 8+5