Brev:
Plukveer
14. april 2005
Alder:
0 mdr.
Plukveer
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 23. Er begyndt at føle plukveer, oftest om aftenen. De er ikke smertefulde, men jeg bliver alligevel en smule bekymret. Jeg vil tro at det måske kan skyldes stress, da jeg for tiden har rigeligt at se til. Jeg har måske mellem 3-7 plukveer i døgnet.
Hvordan skal jeg forholde mig til det?
Mange hilsner
Den bekymrede