Brev:
Har barn på 10 mdr, vil gerne være gravid igen
7. april 2005
Alder:
10 mdr.
Har barn på 10 mdr, vil gerne være gravid igen
Hej
Vi har en skøn datter på lige knap 10 mdr, og vil gerne have et barn mere...men jeg har endnu ikke fået min mens.
Jeg havde omkring den 21. marts lidt lyrerødt/brunligt udflåd, og igen igår og idag... Er dette en meget svag tidlig mens? normalt plejer jeg ikke have udflåd.
Jeg ammer morgen og aften. Skal jeg stoppe amningen for at øge vores chancer for endnu et barn?
Hilsen Rikke