Brev:
Barn nr 3?
25. april 2017
Alder:
3 år
Barn nr 3?
Kære Helen
Du har før hjulpet os med forskellige udfordringer med vores dejlige tvillinger (dreng/pige), som nu fylder tre år :)
Nu er vi så i den situation at jeg er blevet fuldstændig uplanlagt gravid! Vi er fuldstændig i vildrede og aner ikke om vi skal gennemføre graviditeten eller ej. Vi er heldigvis lige meget i tvivl, hvis man kan sige sådan..
Jeg er helt klar over, at du ikke kan fortælle os hvad vi skal gøre, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad dine erfaringer er med barn nr tre? Drukner man i pligter eller er det menneskeligt muligt?!
Vi har "kun" min mor til at hjælpe os, hun er til gengæld fuldstændig fantastisk og er helt med på "en 3'er" ;)
Jeg håber formålet med spørgsmålet er klart, omend jeg er helt klar over at det er noget usædvanligt :)
De bedste hilsner
S