Brev:
Prikken i underlivet
27. februar 2005
Alder:
0 mdr.
Prikken i underlivet
Hej Helen
Jeg er gravid i 16+4. Mærker på nuværende tidspunkt en prikken i underlivet. Kan ikke direkte lokalisere disse små jag. Undrer mig dog over hvad det kan være. Det føles som om at der langt oppe i skeden er noget der skubber på den. Svært at forklare. Har du et bud på hvad det kan være, selvom informationerne er sparsomme:-)?
Mange hilsner
Den gravide