Brev:
Folinsyre og vitaminpiller
26. november 2015
Alder:
0 mdr.
Folinsyre og vitaminpiller
Hej Helen.
Et spørgsmål som mange andre sikkert kan svare på, men som jeg ikke lige kan læse mig til.
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid - nok ikke mere en 5-6. uge. Jeg skal jo derfor spise folin, men jeg bliver lidt i tvivl om om jeg allerede er dækket ind med mine vitaminpiller (omnimi) hvor der er folinsyre (methykcobalamin) 400ug i (2 tabeletter)?
På Gravitamin står der Folsyre.......
Med venlig hilsen
Line