Brev:
Graviditet og amning
8. februar 2005
Alder:
6 mdr.
Graviditet og amning
Jeg har en søn på 6 mån. og er nu gravid igen. Jeg er i 6. uge. Skal jeg tage nogle forbehold i forbindelse med amning af min søn, og vil det påvirke ham at jeg er gravid? Han får 3 skemåltider og 3 ammemåltider om dagen og passes hjemme af sin far.
Lige et tillægsspørgsmål, hvor meget vil han forstå når han bliver storebror, vil det være svært for ham. Lige her i starten bekymrer det mig en del fordi han stadigvæk er så lille.
Håber at du kan hjælpe mig.
Venlig hilsen den lykkelige