Brev:
Hvornår kan jeg mærke babyen sparke?
23. marts 2015
Alder:
0 mdr.
Hvornår kan jeg mærke babyen sparke?
Hej Helen
Jubiii. Jeg er gravid og vi venter vores første barn. Det er stadig helt nyt, men rigtig dejligt!
Jeg vil bare gerne vide, hvornår du tror, at jeg/vi kan mærke liv? Jeg kan næsten ikke vente…
Kærlig hilsen
Den gravide :)