Blodansamligen er væk

10. januar 2005

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Blodansamligen er væk

Hej Helen

Jeg har skrevet til dig før "blodansamlig-hvad betyder det".

som det fremgår af mit tidligere brev skulle jeg holde mig i ro i knap 3 uger pga af en blodansamling indtil jeg skulle have foretaget nakkefolscanningen den 29. dec.

Jeg er nu gravid i 13+6 uge óg den 29. dec var jeg så inde og få lavet en nakkefoldscaning. Det var hverken af den samme læge eller samme sted som jeg ellers før er blevet scannet.
Denne læge der scannet mig denne gang var helt uforstående overfor at jeg havde været sygemeldt og kunne ikke se der skulle være noget galt, alt så ifølge hende meget fint ud, så som hun sagde skulle jeg bare se at komme igang med at bestille noget igen.

Det er selvfølgelig rigtig dejligt og det glæder jeg mig over men jeg må idrømme at jeg også er en smule ...

Annonce

... forvirret og nervøs for hvem af dem har så taget fejl.

For hvor er den blodansamling pludselig blevet af ???? (jeg har stort set ikke blødt siden jeg fik ordren om at holde mig i ro)

Jeg spurgte hende som scannet mig og dertil svarede hun at det kunne hun ikke svare på for det var jo ikke hende som havde scannet mig sidst og dermed konstateret en blodansamlig...

Jeg syntes det er to vidt forskellige meldinger som går fra den ene yderlighed til den anden og må derfor indrømme jeg er lidt forvirrede.

Jeg er lidt nervøs for at skulle starte på arbejde igen da jeg er bange for hvad der sker da jeg har et arbejde med løft osv som er fysisk krævende men på den anden siden prøver jeg også at sige til mig selv at nu er alt som det skal være !!!!!

Kærlig hilsen
Den forvirrede

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Bug Buster

Bug Buster er en metode til at fjerne hovedlus. Joanna Ibarra fra den velgørende organisation Community Hygiene Concern i London har udviklet denne metode og princippet i i Bug Busting er, at du i en og samme arbejdsgang får tjekket for hovedlus og også får fjernet lusene.

Metoden bygger på viden om lusenes adfærd og udvikling og på benyttelse af tættekam, almindelig shampoo og hårbalsam. Behandling med insekticider er således overflødig.

Du kan købe "Bug Buster"...

Læs mere i Babylex

Spinat

Når børn er 6 mdr gamle må de gerne begynde at få lidt spinat.

Du skal dog være opmærksom på, at spinat indeholder Nitrat, og det bør derfor ikke fylde mere end 1/10 af portionen eller alternativt kun gives med 14 dages mellemrum.

Læs mere i min bog Helens bog om børn og mad

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Mange tak for dit svar. Vi brugte alle dine råd i går, og Oscar endte med at sove fra 23, hvor han selv vågnede for mad og helt indtil 04.45, så jeg er lykkelig! Nu må vi bare blive ved, og så skal det forhåbentlig nok gå ...

Tak fra Maja
Mor til Oscar på 7 måneder