Brev:
Blodansamligen er væk
10. januar 2005
Alder:
0 mdr.
Blodansamligen er væk
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig før "blodansamlig-hvad betyder det".
som det fremgår af mit tidligere brev skulle jeg holde mig i ro i knap 3 uger pga af en blodansamling indtil jeg skulle have foretaget nakkefolscanningen den 29. dec.
Jeg er nu gravid i 13+6 uge óg den 29. dec var jeg så inde og få lavet en nakkefoldscaning. Det var hverken af den samme læge eller samme sted som jeg ellers før er blevet scannet.
Denne læge der scannet mig denne gang var helt uforstående overfor at jeg havde været sygemeldt og kunne ikke se der skulle være noget galt, alt så ifølge hende meget fint ud, så som hun sagde skulle jeg bare se at komme igang med at bestille noget igen.
Det er selvfølgelig rigtig dejligt og det glæder jeg mig over men jeg må idrømme at jeg også er en smule forvirret og nervøs for hvem af dem har så taget fejl.
For hvor er den blodansamling pludselig blevet af ???? (jeg har stort set ikke blødt siden jeg fik ordren om at holde mig i ro)
Jeg spurgte hende som scannet mig og dertil svarede hun at det kunne hun ikke svare på for det var jo ikke hende som havde scannet mig sidst og dermed konstateret en blodansamlig...
Jeg syntes det er to vidt forskellige meldinger som går fra den ene yderlighed til den anden og må derfor indrømme jeg er lidt forvirrede.
Jeg er lidt nervøs for at skulle starte på arbejde igen da jeg er bange for hvad der sker da jeg har et arbejde med løft osv som er fysisk krævende men på den anden siden prøver jeg også at sige til mig selv at nu er alt som det skal være !!!!!
Kærlig hilsen
Den forvirrede