Brev:
Taget på eller gravid/fantom spark eller spark
5. juli 2014
Alder:
0 mdr.
Taget på eller gravid/fantom spark eller spark
Kære Helen.
Sagen er den at jeg har været i gang med baby projekt.
Jeg har børn i forvejen så ved at jeg er typen der aldrig har de der normale graviditetstegn som kvalme ubehag osv. Heldige mig!
Det kan derfor godt være lidt vanskligt at finde ud af hvornår jeg så entlig er gravid.
Vi har 3 børn i forvejen og jeg ønsker mig brændende det fjerde.
De sidste 2 gange blødte jeg også i starten af graviditeten (blot færrer dage end mens)
Kunne jeg så i princippet ikke være en af de mennesker der kan resikerer at være meget langt hende uden at jeg ville vide det?
Jeg danner også hcg meget langsomt. har kunne teste positivt omkring uge 9 og 10 mener jeg.
Jeg er blevet en del overvægtig gennem mine graviditeter og er begyndt at tabe mig, men nu hvor jeg virkelig kan se at jeg er blevet mindrer, så er min mave begyndt at se virkelig rund ud syntes jeg.
Jeg ved dog fra sidst at min mave godt kan finde på at hæve op når jeg bliver babyskrok. men jeg er så fin rund at jeg ligefrem overvejede at gå til fotografen og få taget et graviditetsfoto da jeg mangler et til min samling, efter som jeg ikke nåede det sidste gang.
og i går på gaden blev jeg spurgt om hvor langt jeg var hende?????
Så overvægtig er jeg altså heller ikke!
Og nu til spørgsmålet
Jeg havde for leden dag en underlig følelse i maven som kom da vi kørte i bil.
Det føltes lidt som trykken, måske endda spark
Men efter som jeg ikke er gravid endnu, tænkte jeg at mine tarme rumlede (passer meget godt efter som jeg hele den dag havde dårlig mave).
Jeg tog derfor hånden hen og trykkede ind på stedet for at få det til at stoppe.
Der blev trykket hårdt tilbage i min hånd 6-7 gange på et område svarende til en femmer (Jeg blev meget forskrækket).
Tog dog en test efter oplevelsen (men den er negativ)
Kan det være tarmene der gør sådan? (altså skubber ud af så det trykker op af i mit maveskind, fordi jeg havde så dårlig mave???)
Vil helst ikke lave for store forhåbninger for mig selv, men har da tænkt alt muligt her efter.
Jeg har prøvet at lægge mærke til om det har gentaget sig efterfølgende.
Og det har det (blot andre steder i maven, men jeg har ikke kunne mærke det uden på maven igen).
Føler mig helt skør og ved også at det er helt utrolig hvad kroppen kan opfinde når man gerne vil være gravid. Ik !
For 4-5 måneder siden gik jeg op til en indvendig graviditetscanning, da jeg havde på fornemmelsen at noget kunne være i gærer, det er sådan jeg har opdaget de andre graviditeter. blot ved en 6 sans.
De så noget på scanningen som godt kunne minde om et befrugtet æg, men de turde ikke love mig at det ikke bare var en gammel blodrest fra en bio. Jeg gik hjem og afventede min mens, som kom til tiden, og siden har jeg ikke tænkt over det.
Men det er da stadig lidt for vildt og urealistisk hvis det skulle have været en baby jeg mærkede den dag.
Jeg mærker godt meget aktivitet i mit underliv syntes jeg, men hvis jeg skulle kunne mærke baby, så skulle jeg jo nærmest være 16 til 20 uger hende nu
Er ved at blive vanvitig for vil ikke gå op på scanningsklinikken og sige (jeg skulle bare lige se om der lå en 20 uger gammel baby der inde, og hvad så hvis der ikke er noget.
Hilsen mig